lördag

publicerat i ;
Va gulliga ni som kommenterar är!:)

Flera av er föreslog att vi skulle tacka ja till platsen och betala för den under hösten. Det hade ju varit pefekt, men vi kommer ju ha honom hos dagmamma i grannkommunen under hösten och vi kan nog inte betala för två platser.
Tyvärrr.

Nu är det lördag och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på idag.
På vardagarna kan jag gå runt i en lugn lunk utan att ha några planer, men på helgen så får jag typ panik av att inte vet vad vi ska göra av dagen. Förmodligen för att jag har större chans att göra något med min älskade man på helgen.

Igårkväll åt vi faktiskt middag på restaurang Byn. Grymt mysigt ställe med så otroligt god mat.
De serverar crepes i äkta fransk anda. Fantastiskt gott helt enkelt.

Nu ska jag ta min man i örat och be honom hitta på något att göra med oss.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Ja Byn är supermysig! Önskar jag bodde i Sthlm nu...

Kram

Kommentera inlägget här :