Måndagkväll

publicerat i ;
Angående vadslagningen på kille eller tjej så verkar det som att de flesta av er inte vågar.
Hannah är ursäktad eftersom mitt liv är nästan en kopia av Hannahs liv. Så det hon får här om några dagar/vecka kommer jag nog med största sannolikhet att få.

För er som vågat så leder tjej.

Jag var helt säker i början på att det var en tjej, nu tror jag att det är en kille.

Om jag skulle få önska för mitt alldeles egna egoistiska jag så önskar jag en tjej.
Om jag får önska för vad som är roligast för Leo och mest praktiskt så önskar jag en kille.

Alltså spelar det faktiskt ingen roll.:-)

Faster: Jag vet att det är liiite fusk, men det är det värt!



Imorgon kommer Emma som fotade Leo när han var nyfödd. Det ska bli så otroligt roligt att få nya fina bilder på Leo.
Hoppas att jag kan visa upp nåt fint resultat sen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Jag tror på en till pöjk=)

Kommentera inlägget här :