Morgonstun har kaviar i mun.

publicerat i ;

Idag känner jag mig riktigt pigg på morgonen för första gången på mycket länge.
Leo vaknade klockan 6.18 vilket jag tycker är rätt mänskligt. Värre är när han tycker att det är dags att gå upp vid 5.30.
Jag gick och la mig vid 23 tiden igår vilket gör att jag faktiskt har fått 7 timmars sömn. Ett toabesök har väl hunnits med, men det gör jag ju typ i sömnen vid det här laget.

Nu har jag och Leo ätit frukost och förhoppningsvis kan vi gå och sova lite till om 2 timmar. Det är nästan det bästa att gå upp på morgonen med Leo, vetskapen om att man snart får gå och sova igen. :)

Innan Leo föddes var min största hobby att sova. Jag kunde gå och lägga mig närsomhelst på dagen och bara njuta av att få sova. Jag älskar att drömma och sova läääänge.
Nu hinns ju inte detta med på samma sätt. Det är inte en njutning att sova längre.
Nu är det ett nödvändigt ont som gör mig irreterad om jag inte får nog av sömn.

Innan denna graviditet var det inga problem. Jag kände mig riktigt pigg i stort sett hela tiden.
Nu har Totte tagit ett mycket större ansvar på morgornarna så nu mår kroppen och knoppen mycket bättre igen!

Kommentera inlägget här :