no planning is good planning

publicerat i ;

Lördagen blev ju helt perfekt. Ibland är ingen planering den bästa planeringen.

Vi började med att åka in till stan och shoppa lite. Mammakläder till mig och kläder till Leo som växer så det knakar.
Sen åt vi tidig middag på vår favvo asiat. Chopsticks.
Därefter var vi så trötta att vi åkte hem.

Väl hemma så ringde min kusin som bor i samma område som oss och frågade om vi ville komma över och dricka vin. Det ville vi såklart. Eller, jag ville dricka vin, men drack vatten. Totte drack nog vin för oss båda:)
Där tittade vi på melodifestivalen och snackade lite strunt. Riktigt mysigt.

Nu är det söndag och vi ska snart ge oss iväg. Vi har nämligen vår städerska här och då är det skönast att hitta på någonting hemifrån. Jag har ju snart simmis så jag måste iväg vilket fall som helst, vi får väl se vad Totte och Leo hittar på.

Jag och Leo innan äventyren igår. (Tavlan i bakgrunden har min älskade man målat.) 



Leo leker

'

Får man trycka på knappen?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Ni är så fina!

Härligt att lördagen blev bra. Vi fick också spontana planer och det blev också toppen.

Kram

2:a kommentar, skriven , av marie:

vilken otroligt vacker tavla Enorm talang!

3:e kommentar, skriven , av Veronica G W:

Wow, vad han är duktig på att rita din man :-o. Förmodar att han jobbar med det?

Kommentera inlägget här :