Shopping

publicerat i ;

Så här trött blir man när man har badat.



Om ni inte har märkt det så älskar jag färgen grön på Leo.
Jag har egentligen inte tyckt om den färgen förens jag klädde på Leo ett grönt klädesplagg första gången och tyckte att det var han.

Nu har jag en liten obsession och köper mest gröna kläder när jag väl köper nya.
Jag har ju haft turen att faktiskt buda in de flesta av Leos kläder på Tradera. Jag har inte köpt sådär jätte mycket nytt. Men nu helt plötsligt har Leo växt ur ALLA byxor hemma i hyllan. Så idag var jag ju bara tvungen att shoppa;)

En helt grön outfit som Leo har på sig på bilden. Hans fleecetröjja är ju gammal, men det under.
Sen lite mer kläder i våriga färger. Jag köpte bara basplagg från Lindex. De har så bra ta 3 betala för 2. Så det blev lite bodys och mjukisbyxor.
Sen byter jag pyamas på Leo varje natt.... det är liiite onödigt nu.
Men den vanan sitter i sen han kräktes på allt.
Så det blev 2 nya pyamasar också.

Nu hoppas jag att min myspojke vaknar snart. Det var inte riktigt meningen att han skulle somna nu på eftermiddagen. Fast han sov trots allt inte så länge mitt på dagen så det får väl vara okej.
Är man trött så är man!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Jag är likadan, gillar verkligen grönt på vår lilleman med =). De är fina våra killar i sina gröna kläder!

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Åh vad han är söt.

Jag är själv tokig i grönt =)

Kram

Kommentera inlägget här :