söndagförmiddag

publicerat i ;

Jag sitter i soffan med Nyhetsmorgon söndag på i bakgrunden efter en härlig sovmorgon och lyxig frukost.
Totte och Leo ligger och sover och jag ska få en dag för mig själv.
Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på. Jag vet att jag ska försöka komma ut och ta en långpromenad. Tyvärr så är vädret riktigt riktigt tråkigt...

Jaja, vi får väl se vad jag hittar på.

Igår var vi ute och flängde större delen av dagen för att leta efter bubbelbadkar. Vi har bestämt oss för att äntligen fixa färdigt det som saknas i vårt stora badrum. Det enda som saknas är bubbelbadkaret. Det som är grejjen är att jag vill inte lägga för mycket pengar på det och de flesta som de visar i affärerna kostar över 20 000 kronor. Det är way to much för mig.
Vår jakt fortsätter!

Igårkväll efter badet så gjorde Totte spikes i Leos hår. Här är en skön bild på Leo lagom trött och gosig!:)
Ordentlig med tandborstningen är han också!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica & Isak:

Ett tips till bubblet är att köpa ett med värme i för vattnet kallnar ganska fort iom luften annars och budget alternativen har inte alltid det. Vi ska in med badkar eller bubbel också inom inte allt för lång framtid.



Här vill jag också bara få ordning NU, det är nog boandet som börjat ;-)

2:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Nellie:

Varsågod ;)

Ja det var ritkigt skönt med lite sovmorgon för en gång skull :) Inte ofta det händer.. :)

Kommentera inlägget här :