Telefoner

publicerat i ;

Jag måste prata lite väl mycket i telefon eftersom Leo nu tar hemtelefonen och sätter den till örat. Sen väntar han på att jag ska säga "Hallå hallå". Men herregud, bebisen är inte ens 10 månader. haha



Som tur var så "Pratar" han inte i telefonen än, det hade varit lite väl mycket. Han härmar bara rörelsen av att ha telefonen vid örat. Det roliga är att han bara tar telefonen och ingenting annat.



Leo har sovit lika gott i natt. Från klockan 19.20 -06.55. Helt perfekt! Duktiga duktiga Leonidas!;)

Jag har däremot sovit katastrofalt. Jag är verkligen nervös för idag och jag har varit i något slags sovande vakentillstånd hela natten. Nu känns det bättre och jag hoppas att tiden rusar iväg tills klockan är 13.00.

I'll update later!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Underbara bilder!

Tänker på er idag.

Stor kram

Kommentera inlägget här :