Tjej eller kille?

publicerat i ;

I natt skrev jag ett blogginlägg i huvudet som jag hade tänkt skriva på riktigt idag, men.... det har jag glömt bort vad det var.

Leo ligger i badet med sin pappa och jag måste springa upp och hämta bebben nu.

Tänkte vi kunde ha en liten omröstning.

Jag ska ju göra ultraljud på onsdag och vi ska förhoppningsvis ta reda på om det är en tjej eller kille. Vi hoppas ju främst att det är en frisk bebis, men vi är riktigt sugna på att veta könet också.

Vad tror ni att det blir?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Spännande med ultraljud om bara några dagar :) Ska bli spännande o se vad de tror de är! Ha en fin kväll ,kram Jenny

2:a kommentar, skriven , av Hannah:

Hej vännen har äntligen hittat var man kan skicka en kommentar... hehe no comment. Jag tänkte bara säga att jag väntar med att gissa tills min e född för då har jag nog facit;). Håll tummarna för mig på tisdag då jag träffar läkaren. Hoppas få en bokad dag då:) ps är pottan bra? vi ska köpa en till oliver men vet inte vad man ska tänka på finns ju en del olika har jag märkt. kram

3:e kommentar, skriven , av Emma - Adorable moments:

Tjej :D

4:e kommentar, skriven , av Veronica & Isak:

Åh så spännande, vi ska iväg på UL imorgon. Hoppas, hoppas vi får veta också =)

5:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Tjej =)

6:e kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

ska bli riktigt spännade att få veta!

Kommentera inlägget här :