Utkast: Feb. 19, 2010

publicerat i ;

Jag har hittat två superbra nya tvserier. Jag är ju en sucker för allt som heter tonårsromantik. Mina två favvoserier innan är One Tree Hill och Gossip Girl vilka jag följer slaviskt och har gjort länge.

De två nya är "Life unexpected" och "The Vampire Diaries". Mycket bra!:)

Jag har nu suttit i soffan och druckit te och ätit vaniljrån och tittat på flera avsnitt av "The Vampire Diaries" medans Leo sover. Samtidigt så känner jag någon röra sig i magen. Inga sparkar utan mer som en liten simmande badanka som råkar flyta in i väggen då och då. Mys!




När Leo vaknar så ska vi åka iväg och köpa en potta. Jag tror på tidig toaträning. Det är inte säkert att han blir blöjfri tidigt för det men jag hoppas på att skapa en bra relation till pottan. Min intention är att han får sitta där några minuter varje dag till en början och sen ju mer förståelse han får så kommer han få sitta efter frukost, lunch och middag.

Det är alltid bra att ha visioner om hur det ska vara, sen får vi se hur det blir i verkligheten. Han älskar att vara naken på kvällarna och än så länge har det inte hänt någon olycka. Så det är inte som att det småläcker på honom hela tiden nu vilket är steg nummer 1.



När vi var hos min pappa förra helgen så satt Leo på morfars massagedyna med vibration under rumpan. Han tyckte att det var jätte konstigt... men lite roligt också.




Kommentera inlägget här :