Våra 3 katter

publicerat i ;

Det finns faktiskt 3 katter i mitt liv som jag kanske inte delar med mig sådär jätte mycket av. Av någon märklig anledning så har Leo fått extremt stort fokus i mitt liv på sista tiden.;)

Innan Leo kom till världen så var katterna mina bebisar. Nu har de blivit storebröder och sköter sig extremt bra. Det var riktigt jobbigt i början när Sirap kissade ÖVERALLT. Han fick totalspel av att inte va center of attention. Jag har full förståelse för det och kan i efterhand förstå att vi skulle ägnat dem mycket mer uppmärksamhet.
Vi kanske har lärt oss något av det inför ännu en bebis i familjen. Vem vet!?!

Sirap



Simson



Simba



Detta var våra tre storebröder i detta nu. Tänk va trött man kan vara.


Fick en fråga om var senaste mössan är köpt och det måste jag tyvärr erkänna att jag inte vet. Det var en presnet från Leos farmor. Jag skulle gissa att den är från Kappahl, men som sagt så vet jag inte riktigt.

Leo har föresten fått sin tredje tand nu. Vi har länge hejat på tanden på underkäken eftersom vi inte trott att det var någon annan på väg. MEN... i dag till min stora förvåning såg jag att den andra framtanden på överkäken är framme. Mycket skönt eftersom jag var lite orolig för att det inte skulle komma någon tand där på skrutten eftersom spalten är mycket nära där. Vi får väl se hur länge den hänger i:)

Kommentera inlägget här :