Helgen

publicerat i ;

Vi har haft en riktigt bra helg.

Lördagen spenderade vi först med lunch i Sollentuna Centrum med bror Fredrik och hans familj.
Sen åkte vi till Hubbe, Eva och Josefin som är vänner till Tottes familj från början.

Kvällen spenderades i soffan med godis och "Sommaren med Göran" som jag tyckte var riktigt rolig faktiskt. 

Söndagen blev det lite jobb för mig på simskolan. På söndagar har jag 3 grupper med 2-4 åringar och de är ju bara för söta. Vi har några platser kvar så är någon intresserad så hojta till:) Vi håller till i Danderyd.

Kvällen skulle bli film och godis som lördagen, MEN... jag var sååå trött. Så jag gick och la mig vid 8. Underbart.
Idag är jag utvilad!

Nu på morgonen har jag och Leo bara myst och snart ska jag faktiskt iväg på Ultraljud.
Förra veckan fick jag för mig att det var något fel och att den lilla i magen inte levde längre. Förmodligen helt orationella tankar, men nu har jag bokat in mig på ett UL för att lugna mig själv förhoppningsvis.

Det är lustigt, för när Leo låg i magen var jag aldrig orolig för att han inte skulle klara sig. Nu är jag extremt orolig hela tiden. Det måste ju bero på att jag vet vad man går miste om, om något skulle gå fel.

Bjuder på min pyamasprins!:)
Lite mysigt att mina ljusa gener har slagit Tottes mörka. Min skrutt kommer nog att förbli blåögd!



Kommentera inlägget här :