Home sweet home

publicerat i ;

Nu är vi tillbaka hemma efter en helt underbar semestervecka i Funäsdalen.
Min familj har en stuga där som jag har spenderat mååånga veckor i under mitt liv. Nu hoppas jag att Leo och pricken ska få spendera lika många veckor där under sin uppväxt. För vad är egentligen bättre än en vecka med underbar skid/brädåkning, god mat och mys framför öppna spisen?!?

Leo tyckte att det var super mysigt där uppe. Han har ju dock sovit riktigt illa, men nu kan svaret vara att han har störts av sin första tand som nu ÄNTLIGEN spruckit upp. Jag började bli helt säker på att min son skulle bli en av de få i världen helt utan tänder.








Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Det ser otroligt härligt ut!

Ang din kommentar på min blogg, jag ställer mer än gärna upp, om du vill. När är det dags? Maila mig gärna!

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Marih:

Försöker vara stark..ibland rasar allt men det är bara att bita ihop och försöka blicka frammåt.



Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här :