Humöret tillbaka!

publicerat i ;

Idag är humöret tillbaka på en lagom nivå. SKÖNT!:)

Leo sov som en prins i natt även om inte jag sov lika gott. Typiskt.
Han har sovit bra på dagen också vilket känns fantastiskt. Tänk att det kan bättra till hela ens värld.

Idag har vi varit i Täby C och fixat present till Leos nya kusin. Eller vi hade faktiskt köpt kläder i förra veckan men eftersom vi inte lyckats skicka iväg presenten var vi tvungen att byta storlek.

Totte har ju sin brorsa med familj i Frankrike och de har fått en liten nummer två. En tjej som heter Lou-Anne. Super söt!:)
Så jag har till min lycka fått shoppa klänningar. Det är ju så underbart:)

I Täby C så finns en liten lekhage för barn där golvet är interaktivt. Det är fiskar som simmar eller blommor som flyttar på sig när barnen kryper på dem. RIktigt fint. Jag skulle också vilja leka där.
Jag satte ner Leo där för 2 månader sedan och då var han inte ett dugg intresserad. Idag däremot så älskade han det.
Det roliga var att det var en liten tjej i samma ålder som Leo som lekte där och det första Leo gör är att krypa fram och försöka få kontakt med henne. Inte våldsamt, men ändå så att man som mamma är där och kollar med sina hökögon så att han inte ska göra henne illa.

Sen kröp han runt i hela hagen och bara njöt! Så roligt att se. Så nu vet jag vad vi kan göra om vi har tråkigt någon dag.

Nu ska vi bara mysa resten av eftermiddagen och vänta på att få gå och sova igen. hehe

Jag måste appropå ingenting bli väldigt mycket bättre på att röra mig från och med nu. Träningen har legat nere sen innan jul. INTE BRA! Jag har fortfarande inte gått upp något, men om jag fortsätter på samma sätt så kommer kilona komma krypande och jag ska INTE gå upp 26 kilo denna graviditet. Snarare siktar jag på 6 kilo som BM tycker är rimligt. Om jag lyckas med det vore jag väldigt lycklig.
Men vill inte gå upp mer än 10 i alla fall!

Leo i lekhagen i Täby C!



Myspys efter eftermiddagsluren!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Underbart!!

2:a kommentar, skriven , av marie:

Han är helt bedårande:D

Kommentera inlägget här :