klappa händerna

publicerat i ;


I morse fick jag lite sovmorgon vilket var helt underbart. Jag har sovit helt okej i natt men jag har fått något fel på min axel. ajaj ont gör det.

Leo sov sött hela natten men bestämde sig för att han ville gå upp lite för tidigt. Tur att han har en snäll pappa som ville gå upp och leka med honom.

Vid 8 tiden ville Leo gå och sova igen så då fick han lägga sig brevid mig i sängen och sova. Jag vaknade av att han satte sig klarvaken upp och började klappa händerna.
Var kom det ifrån?
För flera veckor sedan försökte jag få honom att lära sig klappa händerna men då var det totalt omöjligt. Idag var han tydligen redo. För nu klappar han händerna hela tiden:)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Skönt det då..fast här litar jag inte på läkarna istället för dom missade totalt liams spalter och sa att allt var så helt och fint.Sköterskorna däremot såg det av en slump ett vanligt rul på några andra..

2:a kommentar, skriven , av marie:

så otroligt söt:D

Kommentera inlägget här :