Ny energi?

publicerat i ;

Under eftermiddagen idag har jag haft energi i kroppen för första gången på mycket länge.
Jag börjar fundera på om det var vår blodpuddingslunch som hjälpte till. Kan järn tas upp av kroppen så fort?

Jaja... skönt har det varit i alla fall eftersom jag de senaste veckorna har haft extremt dåligt samvete för att huset har förfallit och det som gjorts har Totte stått för.
Nu har jag i alla fall städat lite busat med Leo:)

Tvätten som har legat sedan vi kom hem från fjällen har också börjat komma iordning.

Jag och Leo har hunnit med lite roligt idag. Först en härlig vinterpromenad till affären där vi handlade lunch och middag.

Efter lunch så gick vi hem till en tjej i mammagruppen som bara någon minuts promenad från vårt hus. Där mötte vi några från mammagruppen och fikade och pratade. Det var super mysigt och så roligt att se barnen faktiskt ha roligt åt varandra nu. 

Nu ska jag gå och fixa gröt till Leo innan han bryter ihop fullständigt!

 

Leo med sin älskade bil som han numer försöker gå efter. Den går liiite fortare än Leo bara.


Kommentera inlägget här :