Pricken!

publicerat i ;

Nu har jag sett min älskade lilla "Pricken".
Det är verkligen magiskt...

Jag såg en liten liten bebis som hade allt den skulle ha. Två armar och två ben och viktigast av allt, ett tickande hjärta.
Det såg även ut som att bebisen hade en hel mun, vilket gjorde att mammahjärtat brast. Tårar av lättnad....
Vi ska inte ropa hej än, vi vet att de missade det på rUL med Leo, men nu tittade vi på ansiktet och jag tyckte också att det såg ut att vara helt.

Har fotat bilden med  mobilen så inte så bra bild, men här är Pricken:

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jennifer:

Skönt att allt såg bra ut, o bra att du gick på ultraljud när du kände dig orolig!Så lätt att gå o oroa sig i "onödan"

kram

2:a kommentar, skriven , av marie:

se ditt barn för första gången är en magisk stund i ens liv! ord kan inte beskriva!

3:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vad glad jag blir!

4:e kommentar, skriven , av Maria:

Oj oj oj... Vilken flashback jag fick nu. Tänk när vi följdes åt med förra graviditeten... Och nu har du en ny liten groda i magen, hur underbart som helst!



Vilken liten plutt :) Hoppas ni mår bra allihop!



Kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Fia:

Om jag var ni skulle jag be om att få ett riktat ul eller ett 3d just för att enbart leta efter spalt..läppen och käken kan man ju se..fast ni kanske inte vill?

Kommentera inlägget här :