Sjukstuga

publicerat i ;

Leo har blivit sjuk den lilla stackaren.
Jag kanske skulle ha anat oråd redan i morse när han sov till 8 istället för till 6 som det har blivit den senaste veckan. Men det gjorde jag inte:)
Totte gick upp med Leo och jag fick sova vidare en timme. När jag sen kom upp så blev Leo inte ens glad av att se mig. Det är inte vanligt!
Sen försökte han krypa till mig när något låg ivägen och blev helt förtvivlad av att han inte kom fram.
DÅ anade jag oråd!

När jag tog upp honom var han jätte varm så då var det bara att gå och ta en temp och ge lite alvedon. Han har 38.6 och är jätte skruttig. Vill bara ligga i famnen och sova hela tiden. Nu har jag lyckats lägga ifrån mig honom så nu sover han i soffan, nästan brevid sin pappa som också passar på att sova.

Jag ska iväg på simskola och sen födelsedagskalas hos min brorsson Knut som fyllde 7 år i veckan. Totte och Leo får stanna hemma och kurera sig.

En trött feberLeo



En trött pappa



En trött Simba



En cool Leo som längtar till våren, precis som sin mamma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Stackars liten! Krya på dig leo!

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Likadan pyjamas,snutte och napp som Liam har=)

3:e kommentar, skriven , av marie:

stor krya på leo kram skickad!

4:e kommentar, skriven , av Marih:

Hon har precis lärt sig att ställa sig själv o i samma veva kom de första stegen. Så fort hon ställer sig up nu så traskar hon lite :)

Man är såååå stolt! ♥

Kommentera inlägget här :