Skärpning!

publicerat i ;
Nu får det bli skärpning på min uppdatering!

Katterna är ju inte sådär jätte förtjusta i Leo. Eller jag ska nog omformulera det.
De tycker om Leo, men de är livrädda för honom.

MEN... det sker framsteg varje dag. Igår så lekte Leo med katterna och det var sååå sött!:)



Leo sitter med en plastlist som katterna försöker ta.

Sen i natt när jag hör att Leo vaknar så går jag in och ska stoppa in nappen, och då ligger Sirap (den oranga katten) i fotändan på Leos säng och bara myser. Det är helt otroligt att Sirap har gått från att kissa på ALLT som har med Leo att göra till att ligga i hans säng och sova.

Jag har börjat med en ny bra vana som jag trivs riktigt bra med. Varje eftermiddag klockan 18.00 går jag ut på 30 minuters promenad. Sen jag började det har mitt gamla jag kommit tillbaka. De senaste månaderna har jag inte orkat någonting, nu har jag helt plötsligt energi till mer än att ta hand om Leo. Bland annat att städa och tvätta vilket är bra för huset:)

Nu hoppas jag att Leo snart blir trött igen så att vi kan gå och sova en stund för jag är liiite trött fortfarande.

Kommentera inlägget här :