Sömn

publicerat i ;
Den senaste månaden har jag vaknat minst 6 gånger per natt och gått på toaletten och annat spännande.
Även när Leo sovit super gott så har jag sovit super illa.

Igår var jag på extremt dåligt humör eftersom min lilla skrutt till son vägrade sova under dagen och jag hade inte sovit något under natten.

Leo skrutt sov gott i natt och det gjorde ÄNTLIGEN jag också!
Jag har bara vaknat EN ENDA GÅNG! Det är ett riktigt halleljua moment för mig!
Så när Leo tyckte att det var dags att gå upp när klockan stod på 06.23 så tyckte jag inte att det var helt okej med tanke på att det är tidigt, men jag var inte trött!

Tyvärr är min son otroligt märklig i humöret. Han är jätte trött, men vägrar att sova. Han kommer verkligen inte till ro. Igår eftermiddag somnade han till slut i min famn i soffan. Idag vaknade han mycket tidigare än vanligt och har varit trött och gnällig sedan han vaknade. Ändå så får jag inte honom i sömn på något sätt.

Jaja, det är väl bara att stå ut och försöka få honom att somna till slut på något sätt. Så länge han somnar som han ska på kvällen så är det ju inte världens katastrof förutom att jag förlorar min middagslur som jag är i stort behov av just nu  med tanke på min trötthet.

Idag ska vi på 8 månaders kontroll på BVC. Jag har inte varit och vägt honom sedan 6 månaders kontrollen så det ska bli spännande och se vad som hänt med längd och vikt sedan dess med tanke på att då gick han på en endast välling kost, och nu får han bara morgon- och kvällsvälling.

Nu måste jag vända min uppmärksamhet åt en gnällskrutt på golvet.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av marie:

Tusen tusen tack för din underbara och värmande kommentar i min blogg! Har inte stött på så många föräldrar med LKG. Han har hela kitet. VI trodde att neo hade gomspalt men han har bara e ovanligt hög gom som är en ovanlig form av LKG. Är Lillkillen opererad för läppen än?

Kommentera inlägget här :