Utveckling

publicerat i ;

Min underbara Leo tar verkligen stora utvecklingssteg för varje dag som går.

Han har ju krypit ett bra tag nu, men om han råkat hamna på mage under sin färd så har han fortsatt att kräla sig fram.
MEN... nu på morgonen så kröp han omkring här och råkade hamna på mage och på 1 sekund var han uppe i krypställning igen. Wohooo:)

Det märks även nu när han kryper att han är totalt ointresserad av katterna. Han kan krypa rakt mot dem och man tror att han ska ta dem, men inte då! Det är alltid någonting precis brevid som han vill ha.

Han vet även var lampa är för något.
Frågar man Leo "Var är lampan?" tittar han lyriskt upp mot lampan och ler.
Frågar man "Var är pappa?" tittar han nästan alltid efter pappa.
Frågar man "Var är  mamma?" så har han ingen aning om vad man pratar om. haha

Han har sovit två hela nätter i rad nu. Eller i natt var jag tvungen att stoppa in nappen en gång vid 3 tiden, men det räknas nästan inte i det här sammanhanget tycker jag.
Både igår och idag har han vaknat vid 7 tiden. Det är helt okej tycker jag om man får sova hela natten fram tills dess.

Både jag och Leo var riktigt hängiga igår. Leo låter som en kråka fortfarande, men jag känner mig lite piggare.
Jag hoppas att jag håller mig på benen under dagen eftersom jag ikväll ska ta ut mina två kusiner som är 14 och 16 på bio och middag. Först ska vi se Avatar och efter det gå till TGI och äta middag, ska bli supermysigt.

Nu ska jag plocka ur Leo ur sin gunghäst där jag satte honom för att han skulle vara stilla några sekunder så att jag fick skriva:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Duktiga killen!

Det är så roligt att se hur fort det går framåt för dem. Samma sak hos oss, här händer det grejer varje dag!



Elliot har också lärt sig var lampan är, och om han är på humör så pekar han tom upp på den när man frågar :)



Sötnosarna ♥



Hur mår du annars då?

Kram ♥

2:a kommentar, skriven , av tessan:

vilka fina öron han fick på bilden hehe!

Hoppas allt är bra med er annars!

Kram från Tess å Erik!

Kommentera inlägget här :