Vagnshopping

publicerat i ;

Idag är jag liiite piggare, men inte mycket.
Herregud vilken förkylning jag åkt på. På morgonen kan jag snyta ut extrema mängder.
Usch usch usch.

Livet i stort känns helt okej annars.
Leo är verkligen en underbaring som lättar upp det tråkigaste och jobbigaste stunderna.
Just nu är han inne i fasen då han vill stå hela tiden.
Han ställer sig gärna vid grinden till trappen ner till undervåningen där Tottes kontor ligger. Där står han och tittar och tittar efter pappa. Tänk att han förstår att hans pappa är där nere.
När Totte kommer upp för trappan blir han helt till sig. Sötnosen!

I söndags var jag och Leo och hälsade på en av mina bästa vänner Hannah och hennes familj. Hennes lilla son Oliver är min gudson och han är bara helt adorable. Hannah är höggravid och den lilla är beräknad den 2 Mars. Åhhh... tänk att man snart kan få hålla en sån där liten liten snart:)

De hade köpt en tvillingvagn som även jag och Totte hade tittat på men som jag ratat för att den var för billig. hehehe.
Men när jag tittade på deras så insåg jag att det faktiskt var ett riktigt bra köp. De berättade även att den fanns på rea i några utvalda färger på Babyland.
Så igår åkte jag till Babyland för att titta om den fanns kvar på rea, och det gjorde den.
Så igår shoppade jag tvillingvagn. Känns extremt tidigt, men samtidigt så tror jag inte att vi hade lyckats få en så billig vagn närmre Juli.



Vi fick vagnen för 3495:- och till det så fick vi en åkpåse. Helt perfekt!
Till denna måste jag bara köpa en mjuklift till bebisen sen. Det köper jag dock senare.
Jag är riktigt nöjd!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Låter inget kul med förkylning, hoppas den är över för gott nu.

Vilken fin vagn, blir nog superbra tror jag.

Såg just att du är nere under 200 dagar kvar, helt galet ju!!!

Stor kram

Kommentera inlägget här :