14 Juli 2010

publicerat i ;

Idag är det en stor dag!
Jag och Totte har varit tillsammans i 5 år idag. 5 år av fullständig, oändlig, tokig men totalt ärlig kärlek!
Jag minns vår första dejt som om den vore igår och kan ligga och tänka på den dagen ibland när jag inte kan sova. Dagen jag insåg att kärlek vid första ögonkastet visst existerar. Jag tror att vi båda kände det direkt "Här stannar jag!"

Vi kommer inte att fira på något speciellt sätt förutom att fixa en ordentlig grillmiddag och dricka cocacola. Både jag och Totte försöker ju tänka på vad vi sätter i oss. Totte är extremt mycket duktigare än jag. Jag börjar känna av graviditetens dåliga sidor och då äter jag. (Precis det jag vill!)

Jag har inte uppdaterat bloggen på flera dagar för jag har verkligen inte haft någon energi alls. Jag hade inte sovit på 3 nätter igår. Jag bara svettas och svettas o kissar o kissar och försöker få Leo att somna om i den tropiska hettan. Vi har ju AC på mellanvåningen men den hjälper inte ALLS på övervåningen där våra sovrum ligger. Så igår bestämde jag mig för att jag skulle sova i vardagsrummet där temperaturen ligger på 23 grader istället för 32 där uppe.

När det var dags för Leo att gå och sova så inser jag att han inte kan ligga där uppe heller. Det var som i en bastu. Så vi tog ner hans spjälsäng och så har hela familjen haft lite "Livingroom camping". Leo tycker att det är supermysigt och vaknade som en liten solstråle i morse när han fick se oss precis brevid.

Jag har faktiskt sovit ganska bra, bättre än på mycket länge. Leo har också sovit bra så natten var mycket lyckad. Nu kommer jag att sova här nere tills värmen börjar avta.

Här kommer lite bilder från våra dagar

Kommentera inlägget här :