15-1

publicerat i ;

Den nya nedräkningen känns mycket mer positiv än den förra.

På BF var det som mest 15 dagar tills jag blir igångsatt om inget händer så idag är det alltså 15-1.
Jag hoppas ju självklart att jag slipper komma upp i 15-15 men det går ju i alla fall nedåt nu.
Jag har ett "senast ute" datum så att säga innan vi får se Pricken.

Idag har jag shoppat lite bebiskläder och kläder till Leo. Då känns alltid livet lite roligare. Jag ÄLSKAR barnkläder.
Lillskrutt fick ett par mjukisbyxor och en starwars t-shirt och lillskruttan fick ett par strumpbyxor och en liten dress. Hoppas hoppas verkligen att det är en tjej som kommer ut. haha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Men hallå hur längesedan var jag här? Grattis till graviditeten :) Vad kul! Ha det gott!

Kommentera inlägget här :