BF idag!:)

publicerat i ;

Nu börjar den riktiga nedräkningen. MAX 15 dagar kvar tills vi har bebis i famnen igen. Helt sjukt och varken jag eller Totte kan förstå att vi ska ha en till liten människa i familjen. Det känns fantastiskt och magiskt!
Jag vill ju helst bara få tillbaka min kropp och själ nu och på så sätt är det dags för bebisen att komma ut nu. Det känns som att jag är kapad av en ailien och jag känner inte igen mig själv varken i huvudet eller i kroppen.
Totte vill helst att det ska dröjja lite mer än en vecka till. (För att han ska hinna jobba månaden ut och skicka en hel faktura till företaget han jobbar för.)

Tack för det!;)

I dag tog Leo sovmorgon till klockan 9.20...HALLELUJA!!!
Visserligen vaknade han vid 5.40 och var kinkig och jag förstökte få honom att somna om i 30 minuter men han ville inte sova. Då tog jag upp honom i famnen och kramades och insåg hur trött han fortfarande var. Så då hämtade jag välling och det var tydligen gott sömnmedel i det för han somnade direkt och sov som sagt läääänge. Så underbart!

Nu får vi väl se vad denna dag har att bjuda. För att den ens ska börja måste jag gå och duscha nu.



Kommentera inlägget här :