Hörsel godkänd!

publicerat i ;

Nu på morgonen har jag och Leo varit på Karolinska och gjort hörseltest än en gång. Denna gång hade han inte öroninflammation så de kunde faktiskt genomföra testen. Sen kollade de att rören satt kvar och de satt så bra så.
Leo har nu godkänd hörsel på både höger och vänster öra om än liiiiite nedsatt men knappt märkbart. Det kan fortfarande vara vätska som spökar eller hörseltesten som är missvisande. Vi är inte ett dugg oroliga (och har aldrig varit) eftersom Leo härmar oss hela tiden och kommer med nya ljud samt aldrig visat tecken på att inte höra.
Nu blir det kontroll av rören på Danderyd istället en gång om året eller så.

Nu springer lillskrutt runt i bara linne här hemma. Så fort blöjan åker av blir han som en bebis på speed. Han älskar att va nakenfis. haha

Jag har alltid tyckt att det är lite störande när folk sätter lösenord på sina bloggar. Nu börjar jag dock förstå varför...
Bloggen är min dagbok/terapi och visst utelämnar jag det mest privata, men den är fortfarande väldigt personlig. Jag blir jätteglad när folk uppskattar vad jag skriver och delar min glädje och kan uppmuntra mig i jobbigare situationer. Samtidigt som detta så skiter jag fullständigt i min statistik och hur många besökare jag har.
Något jag inte uppskattar är när folk läser min blogg av helt fel anledning och börjar använda den i fel syfte. Då har det gått för långt!

Så nu ska vi iväg igen och jag hoppas att vädret spricker upp till det fantastiska väder vi haft i helgen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Åå va skönt!!

Kommentera inlägget här :