Konsekvent, vad är det?

publicerat i ;
Det verkar som att bloggen håller på att förfalla....
Men det ska inte få hända!

Dagarna flyter på och jag försöker att fokusera på allt annat än att vi väntar på en bebis. Lättare sagt än gjort. haha

Idag har jag tankat lite energi på förmiddagen genom att umgås och prata lite med mina mammavänner från mammagruppen. Vi hängde i lekparken här utanför oss och barnen lekte och vi fick chans att "catch up" lite. Mycket trevligt.

Nu ligger Leo och sover efter en riktig bråklunch. Han bara slängde allt på golvet och vägrade äta det jag VET att han gillar. Köttbullar och pasta. Så fort jag släppt ner honom utan att han ätit en bit så gick han och hämtade ett gamalt kex från i morse på golvet och började knapra på.

Då gjorde jag välling och hällde i honom så att han i alla fall inte skulle gå och lägga sig hungrig.

Jag kan säga att jag är LÅNGT ifrån konsekvent med min son just nu. Jag går mot alla mina principer HELA tiden. Allt för att överleva just nu!:)
Som jag skrev för ett tag sen... får bli ändring på det om ett par veckor. Jag hoppas att jag snart blir den mamma jag vill vara och som jag är gjord för att vara!

Nu ska jag fixa lite lunch till mig själv och sen hoppas jag på en skön eftermiddag på pappas poolaltan.

Kommentera inlägget här :