LYX!

publicerat i ;

Ikväll ska jag och Totte gå på restaurang SJÄLVA!
Det är första gången vi har barnvakt åt Leo på kvällen av ren självisk njutning. Vi har ju haft barnvakt till honom några gånger förut men då har det bara varit för att vi ska på Ultraljud eller något sånt.

Ikväll ska vi faktiskt sätta oss vid ett bord, äta mat och prata ensamma utan någon som stör. Jag kan knappt förstå det!:)
Det är min kusin Emy som ska vara barnvakt. Hon är en supertjej som Leo tycker mycket om så det kommer att bli perfekt.

Jag och Leo håller på och pysslar på övervåningen idag och vi har nu flyttat alla leksaker från hans rum till Prickens rum. Det blev toppenbra. Nu ska jag bara flytta garderoben vi bygde ihop till honom igår så att den står på något bra ställe. Sen kan jag se mer vad som behövs fixas.

Som ni förstår fortfarande fullt upp varpå den dåliga uppdateringen.

Kommentera inlägget här :