Ojojoj

publicerat i ;

Vilken underbar kväll vi haft!

Vi har suttit ute i det helt underbara vädret och bara njutit av varandras sällskap. Senast vi gjorde det var när jag hade lika stor mage för lite mer än ett år sedan. Tänk vad livet förändrats på så kort tid. (Dock bara till det bättre då livet berikas av vår alldeles egna Mini-us Leonidas."

Vi pratade om allt och ingenting och det råder inga som helst tvivel om att det inte finns någon annan i hela världen jag skulle vilja delat den stunden med. Det finns ingen jag hellre vill dela mitt liv med. Han kompletterar mig på allra bästa sätt och förhoppningsvis kompletterar jag honom!;)

En sak kom vi fram till under vår middag. Vi har ett gemensamt vision/mål och det är att när vi är 40 ska vi äga ett hus på Sicilien. Barnens farfar bor ju där nere och Totte har en relation till sin pappa för första gången på mycket länge. Totte ringde sin pappa för första gången i sitt vuxna liv när Leo låg i magen. Sedan dess har de haft en tät kontakt och vi var ju där och hälsade på förra sommaren. Vi får väl se om vi lyckas få in ett besök på Sicilien i år också eller om vi ska försöka åka någon annanstans i Italien.

Jag älskar Italien! Jag och min mamma har varit i Italien på olika ställen tillsammans flera gånger och jag har även varit där med en kompis. Totte har bara varit på Sicilien så han vill gärna åka till fastlandet så vi får väl se om vi får till det ekonomiskt och tidsmässigt under hösten.

Imorgon nalkas badmys och middagsmys med Tottes "extrafamilj". Livet kan väl inte bli mycket bättre än så här när det är 30 grader varmt och magen större än någonsin...!

Jag hoppas att ni också tar tillvara på dagarna och njuter av livet. Det blir ju trots allt bara vad man gör det till!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Härligt inlägg=) ibland behöver man liksom en reminder över vad man egentligen har! o ta vara på det! mindfullness=)

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Åh vad härligt gumman! Man unnar sig såna kvällar och stunder alltför sällan! Det var ni värda.



Ett hus på Sicilien låter som alldeles ljuvlig dröm, hoppas den går i uppfyllelse för er!



Kram på er ♥

Kommentera inlägget här :