säng

publicerat i ;
Hello alla glada!

Idag är en relativt bra dag i mitt liv. Leo är fortfarande riktigt dålig, men jag känner mig inte riktigt lika bitter och hopplös som igår.

På förmiddagen var vi och hämtade Leos nya säng som vi köpt på Jysk. En riktig säng med förvaring under. Han kommer inte att få sova i den på natten än på ett tag, men jag tror att det är bra att vänja in den lite. Pricken kommer sova i vaggan i sovrummet de första månaderna men sen kommer hon att få ta över spjälsängen och då blir sängen till Leo perfekt.
Nu kommer vi att sätta upp den i hans rum och bädda den och så kommer han få sova i den på lunchvilan till en början.

Nu måste jag tyvärr gå och städa... it looks like hell here! BLÄ!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marih:

Hur gammal är Leo nu? Funderar också på att snart gå över till ny säng!

Kommentera inlägget här :