Softish

publicerat i ;

Idag har jag inte vaknat än. Jag är omänskligt trött och det är första dagen jag förbannar att jag är gravid!

Jag och Leo spenderade förmiddagen hos mormor Solveig där vi åt lunch innan vi åkte hem för att sova middag. Efter middagssömnen var vi tvugna att åka iväg och köpa skor till prinskorven. Han har växt ur sina sandaler så min intention var att hitta ett par sandaler och ett par gympaskor. Såklart var alla sandaler slut i hans storlek på skopunkten där vi var. Så det blev två par gympadojs. Jag hittade ett par sandaler i Täby C igår så jag får ta och köpa dem imorgon.

Nu har Leo fått i sig lite middag och jag hoppas att han håller sig relativt lugn nu i 2 timmar innan det är sovdags. Jag orkar nämligen inte springa runt och jaga honom när han gör bus. Idag kommer jag garanterat att gå och sova MYCKET tidigt. Det tar på krafterna att gå och kissa en gång i timmen hela natten lång. Jag kan inte ens skylla på Leo att nätterna är förjävliga nu. Leo har nämligen hittat tillbaka till sina rutiner efter operationen igen nu. Eller "Peppar peppar" han har sovit bra två nätter i rad nu.

Här kommer en bild på min underbara älskling!

Kommentera inlägget här :