Storhandling och värmebölja

publicerat i ;
Vilken sommarhelg det har varit vädermässigt.
Jag njuter verkligen av värmen på dagarna men på nätterna är det inte riktigt lika populärt från min sida. Jag har både frysklampar och frysta bönpåsar i sängen när jag sover för att överhuvudtaget komma till ro.

Jag har precis storhandlat... på nätet. Jag har ingen som helst ork att åka iväg och storhandla ensam tillsammans med Leo och att få med mig mannen min är rätt omöjligt. Så nu har jag handlat för att det förhoppningsvis ska räcka i 2 veckor. Jag köpte mest frysvaror och sådant som inte blir dåligt. (Förutom frukt, grönt och mjölk).

Vi vet ju faktiskt inte när den där lilltjejen i magen vill titta ut.

Idag ska jag iväg till barnmorskan på förmiddagen.
Jag hoppas att Leo sover under tiden så att jag slipper ha dåligt samvete för att Totte måste ta hand om honom. Sen när Leo sovit åker vi nog och badar. Det är riktigt skönt i pappas pool nu. Igår var den verkligen en lifesaver i den värsta värmen.

Nu ska jag gå och rensa ur kylskåpet så att vi får in alla varor imorgon!

Kommentera inlägget här :