update

publicerat i ;

Idag är det en bra dag!

Leo har sovit bra i natt och jag har väl inte sovit bra men jag har sovit okej. Leo är som en helt ny kille när han har sovit bra. Allt fungerar bättre då men framför allt maten och humöret. Det är ju egentligen självklart jag förstår bara inte varför han har envisats med att vakna så tidigt när han tydligt inte sovit färdigt.

Förmiddagen spenderade vi hos "mormor". Leo och hunden Milla har busat och Leo har lekt med alla leksakerna. Nu på eftermiddagen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Både jag och Leo blir skogstokiga av att sitta hemma men jag orkar ju inte göra så mycket så det är ett dilemma. Nu blir det i alla fall lite mellis innan vi bestämmer oss.

När Leo vaknade efter lunchvilan idag så var han fortfarande sådär mystrött. Han fick sitta framför TV'n en stund och är nu hur nöjd som helst.


Kommentera inlägget här :