Gnällspik och lyckopiller

publicerat i ;

Leo är en riktig gnällspik idag. Det började redan i natt och har sedan fortsatt...
Jag har dock full förståelse för honom, men det går mig lite på nerverna när det inte är någonting jag gör rätt.

Nu ligger han och sover och har gjort det i lite mer än en timme nu vilket är rekord sedan vi kom hem från sjukhuset. Så det är nog på väg åt rätt håll i alla fall.
Jag har stressat runt och gjort allt det där man måste få gjort när han sover.

Städat köket, fixat i tvättstugan, betalat räkningar och sist men inte minst duschat! När Leo vaknat sen ska vi åka iväg och köpa en ny skötväska. Vår gick sönder i förra veckan och det är sjukt irriterande att inte kunna stänga dragkedjan!

Jag har världens lyckligaste man här hemma. Det har aldrig hänt att han bett mig skriva om någonting i bloggen men den dagen är nu kommen. haha
Vi har nämligen köpt ny bil. Inte vilken bil som helst tydligen utan Tottes drömbil för tillfället. Det lär ju ändras så fort vi fått denna men just nu är han lycklilg som ett barn på julafton. Det riktigt strålar ur ögonen på honom.
Jag tycker också att bilen är fin, men väldigt lik den vi har för tillfället fast en annan färg. Visst inser jag att det är mer finesser på denna bil men annars så förstår jag inte riktigt hur man kan bli så lycklig för någonting som ser nästan likadant ut! haha

Det viktigaste är iaf att det går att stänga av airbagen på passagerarsidan. Det går inte på vår nuvarande bil nämligen. Vi har letat efter en ny volvo där just det är möjligt eftersom vi insett att det inte är ultimat att ha de två bebisarna ensamma där bak.

Eftersom denna bil är beställd innan den ens är gjord så kommer det dröja innan vi får den. MEN... enligt Totte är det värt varenda dag i väntan. Den som väntar på något gott....(fast samtidigt så vill han gärna ha den IDAG!)

Säg hej och välkommen till nummer 3 i ordningen av volvos i den Libertianska familjen!


Kommentera inlägget här :