magar

publicerat i ;


Idag är det bara 50 dagar kvar tills Pricken är beräknad. Tänkte bjuda på en magbild med jämförelse från förra graviditeten.
Nu har jag gått upp 7 kilo och jag får panik för varenda hekto som vågen stiger upp nu. Även fast jag nu vet att jag inte kommer gå upp några 28 kilo som förra gången så känns det som att det räcker nu. Jag kan tänka mig 2 kilo till men jag tycker att jag borde klara mig på det. *hoppas hoppas*.

Skitlöjligt, jag vet! Men jag har redan så många överflödiga kilon att bli av med sedan att jag inte behöver fler. Jag äter ju fortfarande vad jag vill, men med måtta denna gång.



PS: Leo somnade utan napp till middagsvilan efter bara 10 minuters skrikande/gnällande! DS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Såå oerhört vacker mage. Skönt att napp borttagandet har gått så bra:D

2:a kommentar, skriven , av Veronica GW:

Vilken tjusig mage =). Min ser ut som en världskarta efter förra graviditeten =D. Ja det med kilona är så skönt för mig med denna gång, tror inte jag kommer landa på några 30 plus som förra, men man vet aldrig. Är på god väg, v 34 och 17kg plus..

Kommentera inlägget här :