tiden gårt fort fort

publicerat i ;

Enegin börjar återvända. Jag kan inte annat än känna lite extra lycka för det.

De senaste tre nätterna har jag sovit superbra i jämföresle med innan. Jag har varit på toaletten kanske 3 gånger till skillnad mot 1 gång i timmen. Leo har också sovit bra och bara vaknat för sin morgonvälling som jag börjar tycka är grymt dryg att behvöa gå upp och göra. MEN... efter operationen när han mår bra igen är det goodbye med den.

Inte för att det blir så mycket vila från nattuppvak med tanke på hur få veckor det är kvar innan lillasyster kommer.

Igår var jag hos barnmorskan och jag har bara två besök kvar innan BF. Det är ju helt sjukt vad det har gått fort.
Min lilla skruttprick där inne beter sig så annorlunda mot Leo i magen att jag nu börjar bli både skräckslagen och nyfiken på hur hon kommer bete sig när hon kommer ut. Hela graviditeten är så annorlunda. 

Tiden går fort fort... och jag hinner inte riktigt med. 

Nu ska jag njuta av min lilla gnällpelle framför mig:) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tessan:

hej!

ååå det börjar bli så spännande nu!

Hoppas hoppas du/ni kommer till Lollos disputationsfest så att vi hinenr ses. Annars så får jag komma över till er. Många kramar!

Kommentera inlägget här :