Typiskt!

publicerat i ;

Jag föstår inte varför livet aldrig kan gå som på räls....

Nu ligger Totte däckad i halsont och feber och Leo är inte sig själv. Gnällig, trött och inte hungrig har varit de första tecknen på när han börjar bli sjuk tidigare, och pecis så är han idag. Jippie!

Nu kommer säkert operationen att bli inställd och läkarna går på sommarlov nu. Så JÄVLA TYPISKT!
Hade inte operationen blivit uppskjuten en vecka hade den varit gjord nu.

Jag är så otroligt uppgiven. Jag gör allt för att pigga på Leo, men vet inte om det ger resultat. Vi får väl se, men nu måste jag nog börja ställa mig in på att vi får vänta med operationen till hösten i alla fall. Då kommer det att bli asjobbigt med tanke på ny bebis och allt. bajs bajs bajs!

Jag bjuder iaf på en ettårsjämförelse på min älskade prins.

Kommentera inlägget här :