wohooo

publicerat i ;


Efter en extremt jobbig 1.5 timme vid sänggåendet så sov Leo hela natten utan napp! Min duktiga duktiga kille.
Det värsta för mig var när han hade fått morgonvällingen vid 5 tiden för då var jag helt säker på att han skulle få psykbryt för att han inte fick nappen när han skulle somna om. Istället sa han inte ett pip. Jag låg vaken i 30 minuter och vred och vände på mig men insåg att han faktiskt somnat. Sen vaknade jag vid 7.10 av glad sång från Leos rum.

I  natt drömde jag om Pricken för FÖRSTA gången. Hon hade svart hår och små ljusbruna ögon. Hela hon hade sin pappas färger. Sen hade hon ett sjujäklans humör och det finns väl ingen annan hon kan fått det av än mig. Tänk att hon snart är här. På sätt och vis är det svårare att förstå än när Leo skulle komma. Då förstod man att livet skulle förändras från en dag till en annan. Nu... förstår jag inte!

Det händer så otroligt mycket i juni som vi har att se fram mot både med skräck och glädje.

-Först på agendan är såklart Leos operation nu. 5 dagar kvar...

-Sen är det dags för en av mina bästa vänner Lollos disputation och fest. Tänk vi som satt där i högstadiet och labbade tillsammans på Kemin, nu är hon snart officiellt doktor. Helt sjukt!

-Efter det är det Williams dop där jag ska sjunga.

-Veckan efter det är det årligt midsommarfirande hos brorsan.

Efter alla dessa events är det 4 veckor kvar till Pricken beräknas komma. De 4 veckorna ska jag försöka VILA. Lycka till Johanna!;)

Sist och minst en  bild på min otroligt duktiga prins som har klarat ett dygn utan napp!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Ni verkar ha ett fullspäckat schema framför er! Men då går ju tiden lite snabbare, och vips så har ni Pricken hos er :)



Vad jätteduktig han är som klarade natten utan napp! Vet inte om JAG skulle klara en natt utan napp för Elliots del. Men jag försöker åtminstone bara låta honom ha den när han ska sova, så han inte har den hela tiden när han är vaken och så.



Kram ♥

Kommentera inlägget här :