12 STEG!

publicerat i ;
Söndagen har varit en lugn dag. Jag började med sovmorgon och blev väckt med frukost på sängen av mina favoritpojkar. Lyxigare kan det knappast bli.

Sen när min frukost va uppäten så ville Leo sova sin förmiddagssömn och då somnade även Totte och kvar låg jag i sängen och tittade på Nyhetsmorgon Söndag. Ännu mera lyx!

Efter den lugna förmiddagen i sängen så åkte jag iväg och jobbade en sväng och efter det har jag komponerat ett mail till kommunen... Lång historia som jag återkommer till någon annan dag.

När Leo sovit sin eftermiddagssömn så leker hela familjen i vardagsrummet och vi försöker peppa Leo till att gå. För sedan han gick 4 steg för några veckor sedan har ingenting hänt.
MEN... så idag... så går älsklingen 12 steg!!!





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vilken kille!!Och Vilken dag!!

2:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Sååååååååååå duktig:D

3:e kommentar, skriven , av Veronica G W:

Heja Leo!!

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Kul med lite steg..Liam tar några få och sen slänger han sig framåt,men ibland vill han gå lååångt på egen hand.Ser att ni oxå har en dreggel peller=)Tack för dina ord efter vårat bröllop..

Kommentera inlägget här :