2 år

publicerat i ;

Idag har jag och Totte 2årig förlovningsdag.

För två år sedan hade vi en helt underbar semester i New  York och när vi satt i en häst och vagn i central park så ställde Totte den bästa fråga jag fått i mitt liv....

Efter en fantastiskt romantisk stund i central park så gick vi till Tiffanys och köpte våra förlovningsringar.



Tänk att jag sitte här 2 år efter en av de absolut bästa dagarna i mitt liv och har en liten Leo och en liten Prick. Det känns helt ofattbart och så otroligt fantastiskt!

I love my family and I love my life!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Härligt=)

2:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

stoort jättegrattis till er!!

3:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vilken underbar förlovning!

Grattis!

4:e kommentar, skriven , av Veronica & Isak:

Grattis!!

Kommentera inlägget här :