Bajs o efterrätt

publicerat i ;

Idag har Leo bajsat på toaletten. Stora pojken! haha

Jag och Leo skulle duscha nu på morgonen och han kryper runt naken i badrummet och jag hör honom börja stånka och jag tänker... oj...
Jag sätter honom på toaletten och han bajsar. Inte illa:)

Annars har morgonen varit fylld av gnäll. Leo vill helst vara väldigt nära mamman hela tiden. Han gnäller och gnyr och tycker att livet är sådär. Han har ingen feber men är förkyld och kliar sig i örat väldigt mycket.
Jag tänker avvakta till imorgon, men i värsta fall så har han öroninflammation igen stackaren.

Just nu är han på sitt bästa humör så han lider inte direkt av det. Så fort han kommer på att jag är mer än en meter bort, då börjar han.



Igår firade vi med god efterrätt som Totte fixade till. Han är så pysslig...



Nu börjar det nalkas lunch och jag är vrålhungrig.

Kommentera inlägget här :