bebis

publicerat i ;

Jag trodde kanske att jag hade drömt om Leos steg igår.. men så var inte fallet.
För nu på morgonen tog han ett steg helt frivilligt:)

I natt drömde jag en så otroligt märklig dröm.
Jag födde barn helt själv i min ensamhet. Jag lyckades helt själv, även om det gjorde ont och ut kom en ren liten pojke som bara var helt fantastiskt söt. Av någon anledning så bestämde jag mig för att han skulle heta Victor. Jag blev inte förvånad att det inte var en flicka, jag visste att vi hade sett fel på ultraljudet. haha
Den här drömmen var så väldigt behaglig att jag letade efter den i mitt minne varje gång jag skulle somna om i natt......vilket var många många gånger.

Leo har haft en riktigt jobbig natt. Vaknat 1 gång i timmen och gråtit. Han har somnat om lika fort när jag kommit in i rummet, men för mig har det varit väldigt jobbigt.

Nu på morgonen har Leo lekt med kompisen i spegeln. :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica GW:

Härligt med såna där feelgood drömmar =)

Kommentera inlägget här :