Gå!

publicerat i ;

Vår lillprins har gått 4 steg idag!!!

Han har varit livrädd för att stå utan stöd, men när jag och Totte satte oss mittemot varandra på golvet och lät honom stå själv så var det inga problem alls. Så då började vi heja på honom för att han skulle gå och först gick han 1 steg och sen föll han handlöst.
Sen gick han 2 steg innan han slängde sig fram.
Till sist gick han 4 steg. Vilken kille!:)

Idag har jag och Leo varit i Täby C hela dagen och shoppat, lunchat och fikat. Först med Sara och Emelie från mammagruppen och sen kom Totte och så fikade jag honom också.

Jag har varit riktigt dålig på att fota på sista tiden... ska bättre på mig, jag lovar!

Nu ska jag fortsätta titta på förlossningskliniken. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica GW:

Wohoo, då är nog lugnet snart över hihi :-)

2:a kommentar, skriven , av Marih:

Ohhh...då pinar han på som Amanda snart ;)

Kommentera inlägget här :