HALVVÄGS!!!

publicerat i ;

Idag är jag i vecka 20+0. Det betyder att halva tiden gått nu.
Det är helt sjukt va fort det går denna gång. Nu är det nedräkning istället för uppräkning. Jiihaaa.

Pricken sparkar på massor framför allt på morgonen och kvällen. Så otroligt mysigt. Jag hoppas verkligen att jag får fortsätta må så här bra som jag gör och egentligen har gjort hela tiden. Jag hoppas att tröttheten håller sig borta länge.
Men mest av allt hoppas jag att vi kan njuta av den här våren och sommarne tillsammans med Leo och sen njuta av vår nya familjemedlem.

Idag började dagen på allra bästa sätt.
Det är min morgon och Leo vaknar vid 6.22, lite tidigt tycker jag men det är ljust ute och jag känner mig rätt nöjd med livet. Vi går ner och fixar välling och sätter oss i soffan och myser medan Leo dricker sin välling. Vanligtvis dricker han sin välling och sen är det full fart. Idag ville han bara ligga och gosa så jag gick upp och la honom i hans säng igen och han somnade direkt.
Då gick jag och la mig igen och sen vaknade jag 3 timmar senare och kände mig totalt utvilad. Då inser jag att Leo fortfarande sover och klockan är 9.45. WOW!!!

Efter en liten stund hör jag att Leo börjar vakna så jag går in till honom och möts av världens gladaste kille.

Vår städerska skulle komma på förmiddagen så vi packar oss iväg och åker till Täby C och äter frukost.



Efter frukost/lunchen så gick vi till den lilla lekhörnan så att Leo fick leka av sig. Han älskar att krypa runt och titta på de andra barnen. Han tycker även att det är väldigt kul att prata med alla andra föräldrar som sitter där. :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Oj det var inte någon dålig sovmorgon :-D. Jag tyckte Isak gjorde det bra som sov till 8 ;-)

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Fantastiskt att du redan är halvvägs!!! Och GRATTIS LEO som börjar gå - hurra!!!

Kramar

3:e kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

vet ni om de blir en kille eller tjej. fast det kanske är en hemlis än?:)

Kommentera inlägget här :