härliga nätter

publicerat i ;

De senaste nätterna har Leo sovit sååå bra. Jag hoppas att det är en trend som håller i sig. Han vill ha välling vid 5.30 och sen sover han till klockan 8.00. Mer perfekt än så kan det inte vara. I morse tog Totte morgonvällingen och sen vaknade jag 7.50 jätte pigg och kunde ligga och dra mig tills Leo vaknade.

Nu på morgonen har jag haft en representant från Hemfrid som vi funderar på att anställa för att fixa städningen här i huset 1 gång i månaden eller möjligtvis 1 gång varannan vecka. De verkar toppen så jag håller tummarna för att städningen lever upp till den standard jag hoppas på.

Nu under dagen ska jag försöka hinna med en tur till tippen men annars så ska jag bara ta det lugnt. Ikväll blir det middag och utgång med tjejerna i mammagruppen. Ska bli så mysigt att komma iväg utan barn och bara lyxa.

Nu ska jag fortsätta njuta av min massage som pågår just nu.... massagedynan är verkligen en underbar uppfinning!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

LYX!! Det är du värd!

Kram

Kommentera inlägget här :