livlig bebis

publicerat i ;
Bebisen i min mage sover typ ALDRIG!

Om det nu skulle gå 3 timmar utan att jag kände henne skulle jag bli orolig. Så mycket rör det sig HELA tiden.
Det är självklart rätt mysigt fortfarande, men jag ser med fasa framför mig om 2 månader om det fortsätter likadant. hua.

Jag är så sjukt trött. Jag måste börja ta mina järntabletter nu som jag pratat om hur länge som helst. Jag vill dock helst inte bli mer hård i magen än jag redan är. (Too much information, jag vet)

Jag har slutat kunna somna på kvällarna också. Jag har ingen aning om vad det är för fel på mig. Vanligtvis brukar jag ha svårt att somna på kvällarna när jag är stressad eller när det är något jag går och tänker på som är mer eller mindre jobbigt. Just nu finns det inget sådant som rör sig i huvudet och ändå ligger jag sömnlös på kvällen. Jag skyller mest på katterna som just nu har bestämt sig för att sova PÅ mig är det bästa alternativet. I natt stängde vi dörren till sovrummet vilket vi gör ibland men då höll en katt på att bryta sig in för att han bara ville gosa. Grrr...

Leo min solstråle mår som en prins. Han äter bra, sover bra och busar massor. Precis som det skall vara alltså. Han ska på en något försenad 10 månaders kontroll idag. Totte går med honom dit medans jag måste till badet en sväng. Förhoppningsvis så kan jag simma några längder så att jag piggar på mig lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica G W:

Haha ja det är full rulle här med nu senaste veckan, men INGET slår Isak haha. När vi var på UL med honom så var bm kommentar att h*n kommer ni få gå på många föräldramöten med =D.



Har du kollat upp järnet eller börjat ta ändå? Jag ska inte iväg och kolla förrän v.26 och är dödens trött än så det är säkert brist på det..

2:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Myyys:D

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh precis sådär var min Alfred i magen :-) . Jag tyckte det var grymt skönt att slippa tvivla på hur han mådde. Och ja, han var likadan utanför men det reder sig alltid. Kram till er!

4:e kommentar, skriven , av Stella:

Hade samma problem när jag väntade barn med förstoppning mm. Ett tips som jag fick av min barnmorska var att ta någon msk HUSK (Lindroos psyllum - fröskal) i tex ett glas juice eller i filen på morgonen. Det var min räddning. Lycka till!

Kommentera inlägget här :