Lördagmorgon

publicerat i ;
Lördagmorgon, solen skiner och Leo är helt feberfri och verkar vara HELT sitt vanliga jag. Inget gnäll nu på morgonen utan bara glada miner, bus och lek.

Hade inte kunnat passa bättre med tanke på mina och Tottes planer under dagen.

Innan jag blev gravid så tänkte jag att det skulle vara en baggis att lämna ens barn med barnvakt. Idag är jag inte riktigt lika säker.
Det roliga med mig är att jag nog inte har riktigt samma rädsla som andra föräldrar.
Andra föräldrar är nog rädda för att lämna sina barn för att de inte vet hur de kommer ha det.

Jag är rädd för att lämna mitt barn för att jag är rädd för hur han ska behandla barnvakten/barnvakterna.
Tänk om han skulle skrika i flera timmar det vet jag att han inte dör av så det är jag inte orolig för. Däremot skulle jag tycka att det var jättesynd om de som tog hand om honom. För de skulle aldrig vilja försöka igen.

Ja... jag är officiellt knäpp!

Nu vet jag att jag har en otroligt snäll liten kille som inte skriker särskilt mycket så jag behöver nog inte vara orolig;)

Här är två mysiga morgonbilder på min prins!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Teresa /TUMADRE:

Tack snälla! :-)

Vilken fin matta det är på bilden. Vart har du köpt den? Är själv på jakt efter den perfekta till vardagsrummet...

2:a kommentar, skriven , av Veronica G W:

Hoppas ni har en trevlig kväll!! Skönt att Leo är feberfri, här har det tyvärr tågat in idag =(

3:e kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

haha nej då det är du inte alls. jag tänker också så ibland. sp när han är lite förkyld för då brukar nätterna bli långa!

4:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Hoppas ni fick mysigt!

Kommentera inlägget här :