Lördagsmorgon

publicerat i ;
När jag vaknade på morgonen var jag inte ensam på huvudkudden:




Totte tog morgonen i morse vilket innebar som vanligt nu välling vid 5.30 och sen gå upp på riktigt vid 7 tiden.

Jag sov otroligt gott, behövde inte ens gå på toaletten så ofta under natten vilket var en lättnad.

Som vanligt när pappan i huset har Leo så vrids det på rutinerna.. hehe
Så vid 8.45 kommer Totte och lägger sig igen och sa att Leo var trött. Det var han förmodligen också för jag gick upp vid 9 och sitter just nu  vid 10.15 och njuter av en god frukost i min ensamhet. Pojkarna sover fortfarande.

Jag har hunnit med riktigt mycket under morgonen nu vilket känns helt underbart. Fixat tvätten, städat köket och plockat undan i vardagsrummet. Måste bara dammsuga när resten av hushållet har vaknat.

Att sitta och njuta av en lördagsfrukost med en god kopp te och nyhetsmorgon lördag på TV'n ENSAM, var riktigt riktigt länge sedan jag gjorde.

Att göra idag:

- Köpa blutsaft

- Titta på ny bilbarnstol till Leo

- Mysa med familjen

Kommentera inlägget här :