måndagmorgon

publicerat i ;

Så var det måndag igen.

Leo var på väg att vakna vid 5.20 i morse och då morrade jag lite inombords. Som tur var så lyckades han efter lite gnäll somna om till 6.40 Då kändes det betydligt bättre att gå upp.

Denna måndag är dock lite annorlunda för mig för vanligtvis jobbar jag på måndageftermiddagarna, men inte idag!:)
Så idag ska jag ta tag i att städa övervåningen och tvätta lite.
Sen MÅSTE jag ta tag i att ringa LKG teamet som har hand om Leos operationer och behandlingar.
Jag väntar fortfarande på en tid till logopeden som skulle kommit när Leo var 7 månader. Nu är snart Leo 10 månader och vi har ringt och påminnt en gång redan...

Sen vill jag veta när de beräknar Leos gomoperation till eftersom jag INTE vill att den blir i samband med att Pricken föds eller är pytteliten. Så jag skulle vilja att den blir gjord i Maj/Juni eller i typ November/December. Det beror på vad de tycker är bäst men jag hoppas verkligen att de kan vara lite tillmötesgående där.


Igår hade jag en liten ego dag. Tänk vad ens prioriterningar förändras när man får barn.
Jag fixade visserligen naglarna och tog en långpromenad och en extra lång dusch. Sen var det bästa jag kunde komma på att göra när jag var ensam hemma att städa och laga middag till min underbara man. 

För ett år sedan hade jag suttit framför TV'n eller datorn och sedan gått och lagt mig och sovit en stund.  Jag tycker så extremt mycket bättre om mitt liv nu än förr.

När vi var på K-rauta i lördags så gick vi förbi en fläkt som Leo tyckte var väldigt rolig. Här är två roliga bilder från det där hans kalufs ser härligt stor ut!;)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Håller med om att det är fantastiskt med egentid!

2:a kommentar, skriven , av Lina-La funkis villa:

Hej!



Vilken underbara kommentar du lämnade, man blir så glad! Vad kul att du har hängt med så länge, det är ju intealltid man har orkat blogga och tappat många läsare men det är så kul att du hängt kvar.

Ser att ni ska ha en till! Vad spännande! Här lär det dröja ett bra tag till nästa om det nu blir en till, vi är ganska nöjda:)



Kram!!!!

Kommentera inlägget här :