money money mooooney!

publicerat i ;

Jag var inne på skatteverkets hemsida för att kolla min deklaration. Förra året fick jag tillbaka mycket pengar.
I år får jag tillbaka MYCKET pengar!;)

Tänk va lycklig man kan vara för pengar. SHIIIT!

Dagen har varit rätt lugn. Jag, Totte och Leo åkte och fikade vid vattnet efter lunch och bara njöt av lite solstrålar. Vi satt visserligen inomhus, men ändå så kändes det rätt nice.

Efter fikandet så var det bara för mig att åka och jobba. Det var rätt tungt idag eftersom min näsa verkligen är extremt täppt. Det känns som att mina slemhinnor inte vill vara med längre.

Gooode gud va tråkigt jag skriver så jag lägger ner för idag.

Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica G W:

Härligt med ett litet extra klirr i kassan, jag är så nyfiken på hur våra ser ut nu i första läget..



Känner igen mig i det du skriver om nästäppan, fy fasen vad det är jobbigt =(

Kommentera inlägget här :