Moneyspending

publicerat i ;

Idag har vi spenderat way to much money. (men det var det värt)

Vi har shoppat blommor för massa pengar så nu är vårt hus vårfint. Sååå härligt!

Sen har vi shoppat 2 grindar så nu är det betydligt mer lugnt och harmoniskt här hemma.

Jag köpte ett par skor till Leo som han tyckte var mycket märkliga att ha på fötterna och glömde direkt bort hur man gör när man går när man håller mamma i handen. Nu har vi övat lite här hemma men han går mycket mer ostadigt med skorna på än utan. Vi får träna på.

Till sist så fick jag en för tidig födelsedagspresent av min älskade man. En massagedyna deluxe!
Heeelt underbar. Jag tror att denna kommer att vara en för tidig present både till mig och till Totte. Nu när kroppen blir tyngre behöver jag inte tjata på honom för massage på min ömma kropp.

Efteriddagen har jag spenderat i soffan på min massagedyna tittandes på Gossip Girl och Life unexpected. Mer mammalyx än så kan det inte bli när lillskrutt sover.

Nu ska jag och Leo snart gå och lägga oss i badet. Jag fryser och Leo luktar märkligt...;)
Så det blir perfekt.

I morse så promenerade Leo så fint med bara en hand på sin bil. Så fort kameran kom fram så skulle han sätta sig ner och gå mot kameran. Så jag lyckades bara fånga honom på bild när han håller med två händer...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

duktig han är! när fyller du år?

Kommentera inlägget här :